Жителям Вінниччини повернули 38 мільйонів гривень переплат за газ
26.06.2023
ТОВ "Вінницягаз Збут" продовжує повертати споживачам переплати та кошти, що були помилково сплачені за блакитне паливо після зміни постачальника.
Станом на початок червня газопостачальна компанія розглянула і задовольнила вже 83,5% звернень, що стосувались повернення переплат. Понад 40 тисяч колишніх клієнтів вже отримали гроші на свої рахунки.
"Процес розрахунків найближчим часом буде завершено. Компанія повернула вже 38 мільйонів гривень. Утім, є об’єктивні причини через які деякі заяви розглядаються довше, ніж інші. Дуже часто заяви відправляються на доопрацювання через відсутність необхідних копій документів або квитанцій. Багато помилок заявники роблять в IBAN-номерах карткових рахунків, або ж надсилають просто номер картки, замість довідки з банку з реквізитами карткового рахунку (він має складатися з літер UA та 29 символів). Усі такі заяви потребують додаткових уточнень, телефонних консультацій та долучення відсутніх документів. І відповідно це призводить до збільшення витрат часу працівників компанії на обробку заяв", - зазначають у ТОВ "Вінницягаз Збут".
Процедура повернення коштів детально описана на офіційному сайті компанії. Також з переліком документів, які додаються до заяви, можна ознайомитись у центральному відділенні в місті Вінниця. Тут двічі на тиждень ведеться прийом колишніх клієнтів. У компанії пояснюють, що після переведення усіх побутових споживачів на постачальника "останньої надії" і вимушеного зменшення штату працівників, у ТОВ "Вінницягаз Збут" перейшли на скорочений графік роботи - прийом населення здійснюється щовівторка та щочетверга з 8.00 до 12.00. Менеджери приймають заяви та надають консультації відвідувачам.
Водночас у "Вінницягаз Збуті" нагадують, що побутові клієнти, які станом на 1 травня 2022 року мали заборгованість за спожитий газ, повинні здійснити повний розрахунок з компанією.