Жителям Вінниччини повернули 38 мільйонів гривень переплат за газ
26.06.2023
![thumb-image-141599937](/uploads/thumb/7246-5-na_sajt_spozivacam_prodovzuut_povertati_pereplati_za_gaz_3_1.jpg)
ТОВ "Вінницягаз Збут" продовжує повертати споживачам переплати та кошти, що були помилково сплачені за блакитне паливо після зміни постачальника.
Станом на початок червня газопостачальна компанія розглянула і задовольнила вже 83,5% звернень, що стосувались повернення переплат. Понад 40 тисяч колишніх клієнтів вже отримали гроші на свої рахунки.
"Процес розрахунків найближчим часом буде завершено. Компанія повернула вже 38 мільйонів гривень. Утім, є об’єктивні причини через які деякі заяви розглядаються довше, ніж інші. Дуже часто заяви відправляються на доопрацювання через відсутність необхідних копій документів або квитанцій. Багато помилок заявники роблять в IBAN-номерах карткових рахунків, або ж надсилають просто номер картки, замість довідки з банку з реквізитами карткового рахунку (він має складатися з літер UA та 29 символів). Усі такі заяви потребують додаткових уточнень, телефонних консультацій та долучення відсутніх документів. І відповідно це призводить до збільшення витрат часу працівників компанії на обробку заяв", - зазначають у ТОВ "Вінницягаз Збут".
Процедура повернення коштів детально описана на офіційному сайті компанії. Також з переліком документів, які додаються до заяви, можна ознайомитись у центральному відділенні в місті Вінниця. Тут двічі на тиждень ведеться прийом колишніх клієнтів. У компанії пояснюють, що після переведення усіх побутових споживачів на постачальника "останньої надії" і вимушеного зменшення штату працівників, у ТОВ "Вінницягаз Збут" перейшли на скорочений графік роботи - прийом населення здійснюється щовівторка та щочетверга з 8.00 до 12.00. Менеджери приймають заяви та надають консультації відвідувачам.
Водночас у "Вінницягаз Збуті" нагадують, що побутові клієнти, які станом на 1 травня 2022 року мали заборгованість за спожитий газ, повинні здійснити повний розрахунок з компанією.